Бобер 2011

Вчителям Інформатики!

Конкурс «Бобер – 2011» відбудеться 6 листопада 2011 року. Реєстрація учасників- до 24 жовтня 2011 року. Заявку та відскановану копію платіжного повідомлення від свого навчального закладу потрібно відправити електронною поштою оргкомітету конкурсу за адресою bober@lpml.com.ua та своєму регіональному координатору. Внесок за кожного учасника конкурсу – 12 гривень. З них по дві гривні зразу залишається шкільному координатору на організаційні витрати. На рахунок центрального оргкомітету переводиться по 10 гривень. Якщо у вашому регіоні ще немає координатора, звертайтесь у центральний оргкомітет за вказаною вище адресою. Електронні адреси обласних координаторів вказано у “Правилах проведення”. Кошти пересилати на такий рахунок: Благодійний фонд “Ліцей” Філія АТ «Укрексімбанк» Р/р 260050004560 МФО 325718 ЄДРПОУ 22360064 Благодійний внесок на проведення конкурсу “Бобер”

1. Заявка від навчального закладу на участь в конкурсі

2. Платіжне повідомлення

3 .Інструкція шкільним координаторам

4. Список учасників від школи

детальніше тут

Автор публікації: 

Коментарі

  • Facebook
  • Вконтакті