ЧЕРЕЗ ТЕРНИ ДО ЗІРОК!

Перемоги в Дніпропетровському відділенні Малої академії наук!

У лютому 2017 року двоє учнів району приймали участь в ІІ (обласному) Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт Малої академії наук. Це Гончар Володимир, учень 11 класу Томаківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 та Ібрагімова Уляна, учениця 11 класу Томаківського НВК № 1. Вперше в районі в цьому конкурсі наші учні вибороли призові місця: Володимир  – І місце в секції «Історичне краєзнавство», а Уляна – ІІ місце в секції «Фольклористика». Наукові керівники учнів-слухачів МАН: у Гончара Володимира – вчителі Стельмах Л.І., Присташ Ю.А., в Ібрагімової Уляни- заступник директора комунального позашкільного навчального закладу «Дніпропетровський обласний дитячо-юнацький кіноцентр «Веснянка» Дніпропетровської обласної ради, вчителі Хижняк І.В., Ібрагімова В.І.

Конкурс-захист складається з трьох етапів. Перший – це заочне оцінювання робіт. Другий –  написання контрольної роботи з базової дисципліни, третій – захист науково-дослідницької роботи, які проходять на базі Дніпропетровського національного університету імені О.Гончара.

На даний конкурс-захист подаються роботи із самостійним дослідженням, опрацюванням джерел і власних висновків з обраної тематики. На захисті учні вміло поєднали три якості дослідника: вміння провести дослідження, вміння подати результати слухачам і кваліфіковано відповісти на питання.

Але для таких результатів були три роки наполегливої праці та навчання. Це і сесії (двічі на рік), і виконання контрольних робіт в он-лайн режимі. Уляна була і слухачем наукової профільної школи Національної академії наук (секція мовознавства). Вона в 2016 році відвідувала заняття в м.Київ.

Для Володі цьогорічний захист – вже вдруге. В 2016 році він зайняв в ІІ етапі (обласному) в м.Дніпро ІІІ місце і отримує стипендію Малої академії наук протягом року.

Мала академія наук пропонує юному досліднику сприятливі умови для розвитку його інтелектуального потенціалу, сприяє забезпеченню потреб особистості у творчій самореалізації, її соціалізації. Вона органічно інтегрує освітні процеси від шкільної лави до університету та наукової установи. Крім того, дана освітня система надає змогу поєднати кваліфіковане навчання в літніх профільних школах із змістовним відпочинком в умовах дитячих оздоровчих таборів.

Автор публікації: 

Коментарі

  • Facebook
  • Вконтакті