Ефективні уроки читання в початковій школі

У Вищетарасівській ЗОШ І  – ІІІ ст.. було проведено чергове засідання Школи підвищення фахової майстерності за темою Ефективне застосування дидактичного матеріалу та інноваційних технологій навчання на уроках читання.

Метою  заходу було:

–                         проаналізувати та визначити роль інноваційних технологій на уроках читання в оновлені змісту освіти та формуванні креативної особистості в умовах сучасної сільської школи;

–                         ознайомити з досвідом роботи вчителів школи з питань ефективного застосування дидактичного матеріалу на уроках читання в початковій школі.

Теоретичний аспект даної  теми професійно та креативно розкрила керівник ШМО вчителів початкових класів Вищетарасівської ЗОШ І – ІІІ ст.. – Ярмош Т.П.

Практично продемонстрували  ефективне застосування дидактичного  матеріалу на уроках читання для формування читацьких  навичок та ключових компетентностей в учнів, а також  доцільний підбір  інноваційних технологій навчання  у структуруванні уроків читання  вчителі К.С. Колісник та О.О. Логвін.

В ході обговорення  проведених уроків,  слухачі ШПФМ відзначили професійну компетентність вчителів у майстерному  поєднанні методів , прийомів та інноваційних технологій навчання ,що сприяли  продуктивній реалізації завдань уроку та формуванню креативної особистості в учнів.  Слухачі мали можливість ознайомитись  з  базою дидактичного матеріалу ,що застосовують  на уроках читання вчителі початкових класів Вищетарасівської ЗОШ І – ІІІ ст. В ході обміну досвідом гостинними колегами були запропоновані рекомендації по впровадженню в практику роботи даної  теми:

  1. Ефективно застосовувати різні види дидактичного матеріалу на уроках читання, з метою розвитку індивідуальних, пізнавальних здібностей учнів.
  2. Урізноманітнювати структури уроків, методи та форми роботи з дидактичним матеріалом на уроках читання.
  3. Впроваджувати    в практику застосування  інноваційних технологій як дієвий засіб формування креативної особистості.
  4. Вміло поєднувати застосування дидактичного матеріалу та інноваційних технологій на уроках читання.
  5. 5.                          Створювати сприятливі умови навчання дитини в школі, оптимальну організацію навчального процесу, повноцінний та раціонально організований руховий режим.

Керівник ШПФМ

Скрипник А.І.

Автор публікації: 

Коментарі

  • Facebook
  • Вконтакті