Формування компетентнісних знань учнів з історії та правознавства

11 лютого 2014 року на базі відділу освіти відбулося засідання РМО вчителів історії та правознавства на тему: “Формування компетентнісних знань учнів з історії та правознавства. Їх мобільність в соціалізації знань“. На захід були запрошені представники районного управління юстиції: начальник РУЮ Вакуленко Г.Г., головний спеціаліст РУЮ Трубіцина О.А.. В рамках засідання в урочистій атмосфері були підведені підсумки проведення Всеукраїнського Тижня права. Всі школярі-учасники конкурсу нагороджені подяками від РУЮ, переможці отримали солодкі подарунки, а вчителі-наставники переможців – подяки від РУЮ.

Тема: Засідання круглого столу «Формування компетентнісних знань учнів з історії та правознавства. Їх мобільність в соціалізації знань».

План роботи:

  1. Особистісно орієнтоване навчання учнів на уроках історії та правознавства
  2. Обдаровані діти – наше майбутнє ( майстер-клас учителів Томаківської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 Дашковської В.В., Томаківської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 Стельмах Л.І., Зеленогайського НВК Гудименко Ю.О., Вищетарасівської ЗОШ І-ІІІ ст. Тимошенко С.Ю. по роботі з обдарованими дітьми)
  3. Застосування інформаційно-технологічних комунікацій у роботі з обдарованою молоддю.

Методичні рекомендації вчителів історії за темою: «Формування компетентнісних знань учнів з історії та правознавства. Їх мобільність в соціалізації знань»

Проаналізувавши та обговоривши результати роботи вчителів історії та правознавства Томаківської ЗОШ І-ІІІ ст. Стельмах Л.І., Зеленогайського НВК Гудименко Ю.О., Вищетарасівської ЗОШ І-ІІІ ст. Тимошенко С.Ю., Томаківської ЗОШ І-ІІІ ст. Дашковської В.В., РМО вчителів історії та правознавства рекомендує:

  1. Формувати творче і критичне мислення учнів, орієнтувати не стільки на знання, скільки на засвоєння учнями досвіду самостійної роботи.
  2. Активізувати пізнавальну мотивацію учнів шляхом постановки творчих, дослідницьких завдань і наукове, поетапне їх вирішення.
  3. Впроваджувати інтерактивну навчальну діяльність, враховуючи індивідуальні особливості кожного учня.
  4. Формувати рефлексивні компоненти навчальної діяльності: планування, аналіз, контроль, оцінка.
  5. Урізноманітнити форми подання інформації, навчальних завдань, забезпечувати широкі можливості діалогізації навчального процесу шляхом використання комп’ютерно-інформаційних технологій.
  6. Розширювати арсенал дидактичних можливостей аудіовізуальних засобів навчання, застосовуючи роботу з історичним текстом.

Автор публікації: 

Коментарі

  • Facebook
  • Вконтакті