Обмінюємось досвідом, набуваємо майстерності

30 березня 2016 р. відбулося  засідання районного метод ичного об’єднання вчителів зарубіжної літератури та російської мови на базі Дніпропетровського інституту післядипломної педагогічної освіти. Вчителі району мали змогу стати учасниками майстер-класів для вчителів російської мови, літератури, зарубіжної літератури в рамках обласного проекту «Майстерfest».

Відкрила захід і познайомила присутніх з його програмою, яка  розрахована на 2 дні, Чубарова М.Є., завідуюча навчально-методичної лабораторією  російської мови і зарубіжної літератури кафедри гуманітарної освіти  ДОІППО.      Перед учасниками  виступали члени обласної  творчої майстерні вчителів-словесників, корифеї своєї справи.

Першою до слова була запрошена Вінніченко А.С. з темою «Створення банку даних і проведення олімпіад з російської мови, літератури та зарубіжної літератури як шлях підвищення рівня компетенції сучасного учня».

Токарєва Ю.С. запропонувала тему «Реалізація особистісно орієнтовоного навчання на засадах впровадження інноваційної технології Г.Б. Буяновер».

Пастушенко Н.В. провела тренінг з теми «Деякі прийоми комплексного аналізу художнього тексту».

Гусєва О.В. розповіла про роботу з обдарованими учнями, звернула увагу на методичні аспекти.                                                                                           Пуліна Г.О. поділилася своїми ідеями під час розкриття теми «Педагогические хитрости как прийом приобщения учащихся к чтению».                   Ільчук С.Е. запропонувала стати учасниками тренінгу, цікаво розривши тему «Постмодернізм» у сучасній школі, чи як виграти боротьбу за свого учня».                                                                                              Заключною була Коробова Н.Ф., яка презентувала свої творчі наробки: зошити та підручники, які, до речі, мають гриф Міністерства освіти. Її виступ – «Порівняльна (російська-уркаїнська мова) буквена орфографія(написання голосних та приголосних) за своїми підручниками».                                                        Програма була насичена, але час швидко пройшов.                                              Після тренінгу всі учасники отримали сертифікат про успішне завершення 8-годинного навчання за програмою «Формування професійної компетенції вчителя-філолога шляхом участі в науково-методичному проекті «Обласні творчі філологічні майстерні »

Высшее образование это следующий уровень образования, после среднего или профессиального образования. Не для кого не секрет, что образование в более развитых странах является более качественным. На пример, cистема высшего образования в Великобритании включает в себя классические университеты, университетские колледжи, политехнические институты и колледжи высшего образования. Всего их насчитывается более 180, причем львиная доля приходится на университеты, большинство из которых – государственные.

Автор публікації: 

Коментарі

  • Facebook
  • Вконтакті