Самостійна діяльність учнів як засіб формування навчально-пізнавальної компетентності

12 листопада 2013 року на базі Зорянської ЗОШ відбулося засідання РМО вчителів історії та правознавства. Тема семінару: «Самостійна діяльність учнів як засіб формування  навчально-пізнавальної компетентності».

План засідання районного методичного об’єднання вчителів історії

 Тема засідання: Самостійна діяльність учнів як засіб формування навчально-пізнавальної компетентності

I.8.15 – виїзд із Томаківки.

II.8.45 – зустріч гостей і мандрівка на Томаківську Січ (м.Марганець).

III.Теоретична частина

1)    Виступ методиста методичної служби Марченко Л.Б.

2)    Виступ вчителя історії Журавля М.М. – «Розширення можливостей соціалізації шкільних випускників через формування соціальної, інформаційної, технологічної компетентностей учнів історико-правового профілю».

3)    Екскурсія по Січі, зустріч з отаманом Війська Запорізького Січеславського Низового, полковником Яловим М.М. Виступи учнів 10 кл.

IV.Практична частина (у Зорянській ЗОШ І-ІІІст.)

1)    Вітання у школі.

2)    Відвідини шкільного краєзнавчого музею.

3)    Урок з всесвітньої історії «Європейське середньовічне місто» (7 клас).

4)    Обговорення.

5)    Підведення підсумків роботи семінару. Вироблення рекомендацій щодо подальшої роботи вчителів.

V.Від’їзд гостей.

Рекомендації РМО вчителів історії

на базі Зорянської ЗОШ І-ІІІ ст. за темою «Самостійна діяльність учнів як засіб формування навчально-пізнавальної компетентності» 12.11.2013 р.

 Проаналізувавши та обговоривши результати роботи вчителя історії Журавля Миколи Миколайовича, спрямованої на самостійну діяльність учнів як засіб формування навчально-пізнавальної компетентності, РМО вчителів історії рекомендує:

  1. Формувати в учнів самостійно-пізнавальну компетентність шляхом виховання особистих рис громадянина України, загальнолюдських духовних ціннісних орієнтирів, сприйняття ідей гуманізму, демократизму, патріотизму і взаєморозуміння між народами на основі усвідомлення досвіду історії рідного краю.
  2. Виховувати національну свідомість, гідність та честь в гармонійному поєднанні національних та загальнолюдських цінностей.
  3. Сприяти розвитку креативного мислення, інтересу та поваги до історії, культури свого та інших народів, прагнення зберегти, примножити культурну спадщину своєї країни і всього людства; формуванню власної точки зору та критичного ставлення до інформації
  4. Активно впроваджувати в систему науково-методичної роботи інформаційно-комунікаційні технології, метод дослідницьких проектів, майстер-класи тощо.
  5. Удосконалити цілісну систему роботи з обдарованими дітьми та молоддю, ефективну систему творчого пошуку, підтримки і розвитку; вести моніторинг навчально-виховних досягнень.
  6. Обмінюватися досвідом щодо впровадження нових Держстандартів при вивченні історії у 5 класах.

Автор публікації: 

Коментарі

  • Facebook
  • Вконтакті