Спільне засідання РМО вчителів математики, фізики та інформатики.

26 жовтня 2011 року в приміщенні відділу освіти відбулося спільне засідання районних методичних об’єднань вчителів математики, фізики та інформатики за темою: „Роль особистості вчителя в розвитку креативних здібностей учнів”. На засіданні розглядалися питання:

  1. Проектна діяльність вчителя  як запорука розвитку  креативних здібностей

учнів. (доповідач: керівник РМО вчителів математики Колісник С.І.) 2.       З досвіду роботи по використанню проектних технологій в навчально- виховному процесі. (доповідач:  керівник РМО вчителів фізики Стукало Т.О.)

  1. Місце інформаційних технологій в розвитку креативних  здібностей учнів.

(доповідач:  керівник РМО вчителів інформатики Дузенко Р.А.)

  1. Творча діяльність вчителя з обдарованими  учнями як складова виховання

креативної особистості. (доповідач:  заступник диретора з НВР Зорянської ЗОШ І-ІІІ ст. Мольцан В.І.) В ході засідання вироблено рекомендації для вчителів математики, фізики та інформатики закладів освіти району для реалізації завдань по розвитку креативних здібностей школярів. РЕКОМЕНДАЦІЇ спільного засідання районних методичних об’єднань вчителів математики, фізики та інформатики „Роль особистості вчителя в розвитку креативних здібностей учнів”

  1. Використовувати проектні технології в навчально-виховному процесі як засіб виховання креативного школяра.
  2. Сворити банк даних з досвіду роботи вчителів математики, фізики та інформатики по використанню методу проектів в навчально-виховному процесі.
  3. Розвивати взаємодію між вчителями математики, фізики та інформатики, практикувати створення спільних проектів з тем, що визначають міжпредметні зв’язки.
  4. Максимально реалізовувати можливості інформатизації викладання математики, фізики та інформатики з використанням стандартних електронних навчальних посібників, доступу до мережі INTERNET.
  5. Розміщати інформацію про роботу районних методичних об’єднань вчителів математики, фізики та інформатики на сайті відділу освіти.
  6. Всім вчителям математики, фізики та інформатики пройти курсову перепідготовку за програмою „INTEL – навчання для майбутнього” та з використання цифрових технологій.
  7. Піднести рівень якості організації роботи з обдарованими дітьми, залучати їх до активної участі в предметних олімпіадах, конкурсах, в роботі Малої академії наук.

Автор публікації: