DSC03471

Використання новітніх технологій, спрямованих на розвиток креативності школярів на уроках української мови і літератури та в позаурочний час

05.11.2013 на базі Зеленогайського НВК відбувся районний семінар вчителів української мови та літератури на тему “Використання новітніх технологій, спрямованих на розвиток креативності школярів на уроках української мови і літератури та в позаурочний час”. В заході взяли участь 14 вчителів із ЗНЗ району, обговорили заходи та виробили певні рекомендації.

Переглянути та скачати матеріали РМО

Рекомендації районного семінару вчителів української мови і літератури (Використання новітніх технологій, спрямованих на розвиток креативності школярів на уроках української мови і літератури та в позаурочний час)

Для   ефективного   використання   новітніх технологій, спрямованих на розвиток креативності школярів, необхідно:

  • досконало вивчити Державний стандарт знань базової і повної середньої освіти, згідно якого за роки навчання діти мають набути достатній особистий досвід культури спілкування і співпраці в різних видах діяльності, самовираження у творчих видах знань;
  • постійно працювати над підвищенням фахового рівня (опрацьовувати педагогічні журнали, вивчати перспективний педагогічний досвід, використовувати інтернет-ресурси щодо обраної теми);
  • активно впроваджувати в практику роботи електронні носії інформації (інтернет, мультимедійні ресурси, комп’ютерні технології) для опрацювання, передачі, систематизації, інформації, презентації пізнавальної та практичної діяльності;
  • втілювати різноманітні за формою та національні за змістом види навчально-виховної діяльності;
  • вчителям акцентувати увагу на спостереженні, відчуттях, узагальненнях, зіставленнях учнів;
  • надавати можливість та заохочувати школярів до висловлювання власної думки, ідей;
  • акцентувати увагу на використанні різних видів мислення (конвергентного, дивергентного, критичного) та менше – на запам’ятовуванні;
  • застосовувати на уроках вправи, які стимулюють творчість учнів;
  • використовувати оцінку для аналізу відповідей, а не для нагороди чи покарання; здійснювати мотивацію оцінки навчальної діяльності дітей згідно предмета.

Автор публікації: 

Коментарі

  • Facebook
  • Вконтакті