Томаківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 (математичний профіль)

Математичний профіль

[nggallery id=11]

скачать Така непроста одиниця

Державними нормативними актами (Державною національною програмою «Освіта: Україна ХХІ століття», Законом України «Про освіту», Концепцією профільного навчання в старшій школі, Національною Доктриною розвитку освіти тощо) визначено пріоритетними напрямами оновлення середньої школи такі, які реалізують, насамперед, особистісний підхід у навчанні як умову профільної та допрофільної підготовки.

Профільне навчання є одним із ключових напрямів модернізації та удосконалення системи освіти нашої держави й передбачає реалізацію оновлення школи старшого ступеня, яка б найбільше зважала на інтереси, нахили і здібності кожного учня. Такий підхід до організації освіти старшокласників не лише найповніше реалізує принцип особистісно-орієнтованого навчання, а й дає можливість створити найоптимальніші умови для їх професійного самовизначення.

Запровадження профільного навчання передбачає реалізацію таких цілей:

  • створення умов для диференціації змісту навчання;
  • забезпечення поглибленого вивчення деяких навчальних предметів;
  • створення умов рівного доступу до повноцінної освіти різним категоріям учнів відповідно до їх здібностей, індивідуальних освітніх потреб;
  • розширення можливостей соціалізації учнів;
  • забезпечення наступності між загальною та професійною освітою тощо.

Як зазначено в підсумках колегії МОН України, модернізація загальної середньої освіти серед інших завдань передбачає розвиток учнів на основі фундаментальних знань та вмінь з природничо-математичних предметів.

Як же реалізовуються проблеми профільного і допрофільного навчання в нашій школі? Все починається з дитинства. І вводити профільне навчання лише в старшій школі було б занадто пізно. Тому, дбаючи про підготовку учнів до профільного навчання та працюючи над проблемою школи, в початковій ланці введено курс «Логіка», а вивчення математики здійснюється за програмою «Росток». Сьогодні уявити життя без комп’ютера неможливо. Тому назріла необхідність введення комп’ютерної грамотності в початкових класах.

Проблема нашої школи «Розробка моделі «Школи майбутнього» з пріоритетом математичної освіти для розбудови регіону в умовах грамадсько-державного врядування» є надзвичайно актуальною на даний час.

Таким чином створюються умови для функціонування школи майбутнього з пріоритетом математичної освіти

Заклавши підвалини математичної підготовки з комп’ютерною підтримкою маємо можливість якісної організації допрофільної підготовки учнів основної школи. При цьому головну роль у подальшій профілізації відіграє методика спірального навчання на уроках математики (автор методики – Ткачук Олександр Леонідович). Таке навчання дозволяє прогнозувати кількість учнів, які оберуть природничо-математичний профіль в старшій школі.

Особливістю організації профільного навчання в Томаківській ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 є функціонування не профільних класів, а профільних груп. Така організація профільного та допрофільного навчання дозволяє педколективу школи, враховуючи запити учнів та їх батьків, створити умови для максимальної реалізації завдань сучасної школи в цілому.

Профільне навчання в школі ІІІ ст. здійснюється шляхом функціонування трьох профільних груп для учнів двох класів кожної паралелі, тобто кожна з трьох профільних груп (математична, історична, філологічна) має в своєму складі учнів з обох паралельних класів. Таким чином для проведення кожного уроку з профільними групами одночасно задіяні три вчителі. Кожен навчальний профіль визначається відповідним підбором предметів та змістом навчання. Засвоєння змісту освіти у загальноосвітній школі з профільним навчанням забезпечує як загальноосвітню підготовку кожного учня, так і його підготовку до майбутньої професійної діяльності.

Коментарі

  • Facebook
  • Вконтакті

Сайт відділу освіти Томаківської райдержадміністрації